Divider Background

Agency


Co umíme? Natočit spoty, profesionálně nafotit, napsat, navařit, naaranžovat a nadesignovat. A ještě ke všemu to děláme proto, že nás to baví.

Chceme ukázat, že gastronomie není jen jídlo, ale také umění, design, prostředí skvělé restaurace, atmosféra tržnice nebo farmy. Všechno je u nás zkrátka krásné, chutné a stylové. Všechno je tak, jak byste to chtěli zažít. Co uděláte, pokud se chcete pochlubit skvělým menu vaší restaurace? Skvělým ročníkem z vaší vinárny, dortíkem z cukrárny či doutníkem z Havany? Co uděláte, když se chcete pochlubit moderním čistým designem restaurace, letní terasy, kuchyně, vinárny, ale i nádobí nebo stolů a židlí? Prostě dáte vědět agentuře Bulldogs Kitchen, kde se vašemu kulinářskému i designovému skvostu rádi profesionálně pověnujeme.

Součástí pracovní kulinářské náplně našeho týmu, Ondřeje, Florentýny a buldočka, je samozřejmě práce v terénu, tedy průzkum společenského gastroživota, který zejména buldoček nese vždy ne zcela libě. Je ovšem potřeba vědět, co se kde šušká, vaří či peče. Je také potřeba ocenit, kde vaří nejlépe, kde se naše dvojice až trojice nejlépe cítí a kde „to“ umějí nejlépe podat i prodat. Čím víc buldočích stop, tím lépe.

Návštěvy v restauracích a u dodavatelů těch nejlepších ingrediencí jsou samozřejmostí, ovšem stranou nesmí zůstat ani život společenský, kulturní či neformální. Jak se vyrábí kuchařka? Co se vaří, peče a smaží na vernisážích? A mají designéři rádi na designovém talíři designové delikatesy? I to musí naši agenti v rámci svého poslání zkoumat. A běžně i s buldočkem, který tyto akce obráží velice nerad, tedy až do prvního sousta…

Jdeme zkrátka po tom, co považujeme za zásadní: styl, design, čistota a krása chutí. Příběhy, videa, fotky, blogy a reportáže jsou samozřejmostí. Stejně jako jídlo, které vzbuzuje primární emoce, pocit štěstí a naplnění. Jídlo, stolování, gastronomie. To vše je prostě nedílnou součástí lidské existence a komunikace. S weby to umíme už 18 let. Ještě více příběhů, fotostories a videí, servisní informace nejen o jídle, k tomu ještě facebooková komunita, instagram a pak už to jde samo.


Creative Director B.Digital. Původně jako součást mezinárodní sítě B.Publishing. V roce 2007 jsme se definovali jako creative set – český ekvivalent je něco jako kreativní množina. Dnes je B.Digital ryze českou firmou. Máme zázemí klasické obrazové a zvukové postprodukce a využíváme nejmodernější technologie pro natáčení.

Máme bohaté zkušenosti s výrobou reklamních televizních spotů a celovečerních filmů. Náš zatím poslední filmový projekt KANDIDÁT získal ocenění za kameru a střih. Dokážeme sestavit marketingovou strategii Product Placementu a aplikovat ji pro naše klienty ve filmu a v TV formátech. Takže pro představu, něco mezi buldočkem a čivavou.


Kreativní projektová manažerka a art directorka. Vedla kreativní týmy, pracovala jako výtvarná a kreativní ředitelka lifestylových časopisů jako ELLE, Marianne nebo Apetit a dalších. Vytvářela a připravovala fotoprodukce pro ELLE DECOR.

Spoluvytvářela koncept českého fastfoodového řetězce Bageterie Boulevard a vytvořila české kuchařky jako Muži sobě, Chléb v hlavní roli, Sasazu, Snídaně u Florentýny a další. V neposlední řadě také orientalistka.


Přední česká fotografka jídla, která fotila pro lifestylové a gastronomické časopisy jako Elle, Marianne, Apetit, Gurmet, F.O.O.D. a další. V komerční sféře fotila mimo jiné pro značky jako KFC, Marks & Spencer, Nestlé, Unilever, Craft nebo Bageterie Boulevard.

Je autotkou fotek k více než 80ti českým i zahraničním kuchařkám. Spolupracuje s předními odborníky v gastronomii.Poznáte ji snadno. Podle oblečení.


Autorka čtyř kuchařských knih a matka čtyř dětí. Říká, že každá žena se může naučit skvěle vařit a že výjimky neexistují. Pověsila na hřebík kariéru v bankovním sektoru,

doplnila si kuchařské vzdělání a nyní dál píše články o jídle a kuchařké  knihy pro všechny, kteří doposud bezradně bloudí kuchyní. Florentýna je prostě fenomén a frontwomen v kuchyni.


Na rozdíl od Florentýny profesionální herec. V letech 1996 – 2002 vystudoval herectví a DAMU. Hrál ve Středočeském divadle Kladno. Nyní ho můžete vidět v Divadle Řeznická. Kromě divadelních rolí se objevuje ve filmu (naposledy například ve filmu Burácení)

v televizi (Polojasno, Bazén, Soukromé pasti, Zločin v Polné, Jan Hus, Ordinace v Růžové zahradě, Drazí Sousedé a další.
Bloger a kulinářský srdcař.


Novinář, mediální poradce, pisálek a ghost writer. V médiích a porůznu i jinde působí od roku 1999 (Lidové noviny, iDnes.cz, Novinky.cz, Mladý svět,

Česká televize, Mladá fronta PLUS, Strategie, Týden…). Má písmenka na webu. Učí se oporozumět tomu, proč nejíst každý večer párek s krémžskou.


Fotograf, kameraman, střihač, režisér, prostě filmař. Už při jeho studiích na katedře kamery pražské FAMU si ho pro své důmyslné  zachycení záběru ponechali  téměř 8 let. Takže nakonec zvládl i střih a režii.

Výraznou kamerovou stopu zanechal ve spotech pro Vodafone, L´Oréal, Plzeňský Prazdroj, Škodu, Nokian, Hilton a další. Je aktivním ochráncem zvířat. Takže se stal nedobrovolným, ale přesto vyhledávaným venčitelem Bulldočka.


Architekt, od ukončení studií se věnuje realizaci interiérů, spoluzakladatel firmy BRICK, která je již od roku 1991 jednou z předních společností na trhu realizace atypických interiérů. Tomáš vidí velký potenciál ve využití použitých věcí a předmětů,

kterým chce opět vrátit druhou funkčnost a použitelnost v běžném životě (neplést se ženami!). Nově vzniklé funkční produkty by měly být protikladem produktů nábytkových řetězců, originální, atypické a v případě větších úspor nebo dědictví i dostupné.


Obléká hlavní i vedlejší postavy a poskytuje zázemí k natáčení. Na trhu působí už 14 let, má zastoupení v Čechách a na Slovensku V Praze najdete Marco Mirelli na Hanspaulce, v ulici Na Kuthence 1. Filozofie značky je postavená na třech slovech ODBORNOST, KVALITA, SLUŽBY. Tím, že má Marco Mirelli vlastní výrobu, know how a team 50 lidí, dokáže klientům garantovat nejenom termíny,

ale i naprostou jedinečnost vlastní výroby. Obléká osobnosti napříč spektrem celé společnosti. Spolupráce na televizních nebo filmových projektech není pro firmu novinkou. Oblékala například herce našeho celovečerního filmu Kandidát Dodá tedy to, co pořad Life Style pořadu potřebuje: záruku kvality a styl oblékání. Buldočky toleruje, ale neobléká. Zatím.

Insta Gram